Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~cichybob | użytkownik

imię i nazwiskoTomek Potoczny adresWieprz,Cieszyn, Kraków zarejestrowany06.05.2008 @18:24:02 ostatnio na stronie26.12.2015 @11:19:40
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttps://www.facebook.com/TomekPotocznyCiHy Gadu-Gadu4437300
digarty12 komentarze224 posty na forum2

komputer / sprzęt
Zepsuty laptop

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~MariuszZapadka    05.09.2008 @12:37:22
Dzieki
~malenka91    04.09.2008 @20:17:35
o widze ze mieszkaniec zatora, milo dziekuje za komentarz i pozdrawiam "bylego" zatorzanina XD
~Vanillersky    02.09.2008 @16:15:54
masz świetne obrazy
~Stacznczyk    31.08.2008 @22:23:07
Witaj Bob... może wydawać się to paradoksem ale znalazłam Cię całkiem przypadkiem. Nie przyszło mi do głowy by wyszukiwać kogoś znajomego ....a tu nagle bum TY ... uzytokownik ~mieszczuch88 należy do grupy moich przyjaciuł z nudów do niego zaglądnełam...Swoją droga fajne prace .... napewno masz lepsza jakość zdjęć od moich. Pozdrawiam gorąco i mam nadziej e do zobaczenia
_______
Stańczyk
~sjuzanna    31.08.2008 @12:53:27
nie, ja w katowicach
~sjuzanna    31.08.2008 @11:06:46
podoba mi sie twoje kreska bede sledzic. btw jestes moze z tego wieprza k. Zywca?
~hendrixJ    31.08.2008 @09:58:17
~LadyMorgana    28.08.2008 @22:13:00
dzieki
~Smallmi    24.08.2008 @21:20:06
wielkie dzięki
_______
immortal :D
~pancurek    22.06.2008 @09:26:59
o kurcze nie wcisnela sie ale rewelacja miala byc
_______
suck my dick
~Schouie    20.05.2008 @23:17:18
dziękuję
~LuthienRingeril    19.05.2008 @19:41:33
studiuję architekturę na PW
~LuthienRingeril    19.05.2008 @14:14:04
w każdym bądź razie w 98 roku , wtedy chodzilam na zajecia malarstwa do takiej pani artystki i u niej siedzialam, i godzinami pzremalowywalam cos z ksiazek.ale gwarantuje Ci, ze nie caly obrazek jest dobry, dalej stadko wilkow wolałam ominąc,bo byly trohe nie w proporcjach, i w sumie tak dziecinnie bardz mi wyszly, wiec wykadrowalam obrazek.od tamtej pory raczej sie nie bawilam w malarstwo olejne.tylko rysuje
~zdzk    18.05.2008 @20:44:57
dzięki wielkie
~LuthienRingeril    18.05.2008 @01:25:39
Dziękuję Ci serdecznie cichy Bobie
^fantastik    17.05.2008 @20:00:37
u mnie wisi koło łóżka
~LaColie    17.05.2008 @17:49:08
dzięki
_______
habula habula !
~Quitis    17.05.2008 @17:47:04
Bardzo dziękuję
_______
facebook http://www.facebook.com/quitisland

Miłość silniejsza niż śmierć
Galeria [*] Roberta http://robciach.digart.pl/ http://robciach2.digart.pl/

~kadmos    09.05.2008 @00:49:50
dzięki za komentarz! widzę, że jak ja lubisz szkicować (nie tylko konie).
ćwicz, ćwicz potem spotkamy się na ASP w kraku.
~czarekart    08.05.2008 @07:40:39
witam na DA i powodzenia....
Poprzednia strona 1 2
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt